Партньорска програма Weplaybasketball
Имате ли собствен уебсайт, блог, Facebook страница или дискусионен форум? Накарайте ги да генерират приходи. Присъединете се към нашата партньорска програма с Weplaybasketball и поставете нашия рекламен банер на уебсайта си, чрез който клиентите ще идват в нашия електронен магазин и ще печелите интересни комисионни от техните покупки. Партньорската програма е система за партньорски комисионни за операторите на уебсайтове. Доведете клиенти до нашия електронен магазин. След като направят покупка и ние доставим поръчката и клиентът не я върне в законовия срок*, получавате 5% финансова комисионна.
*срокът за връщане е 30 дни
-
Пример. Ако получите 100 посетители за един месец, 10 от които направят 10 покупки на обща стойност 2 000 BGN(всяка поръчка е на стойност 200 BGN). Получавате комисионна от 100 BGN (5 % от 2 000 BGN).*
*Комисионната се изчислява върху цената без данък и без доставка
Защо Weplaybasketball ?
- Най-богат избор от 300 000 артикула на склад (хандбал, баскетбол, волейбол, лека атлетика, фитнес, лайфстайл - мъжки, дамски, детски модели и размери).
- Широка гама от най-новите модели хандбални обувки от водещи марки в Чехия.
- Нарастващ обем на поръчките.
- Редовни промоции.
- Гаранция за качество - 100% оригинални стоки.
- Сигурно плащане - акредитация по ISO 9001 и ISO 14001.
- Гаранция за връщане на парите.
- 30 дни за връщане на стоки без посочване на причини.
- Ще ви предоставим банери за нашите промоции - пускане на нови продукти и отстъпки, ...
-
Избраните партньори ще получат достъп до XML емисията.
Какво предлагаме:
- 5% комисионна - за всички електронни магазини - еднаква за всички продукти
- продължителност на бисквитката: 30 дни (времето, през което вашият посетител е регистриран в нашата система, както сте го донесли)
- продължителност на IP проследяването - 0 дни
- влиятели
- XML канал - да
- Сайтове с купони - 3% комисионна
- Сайтове за връщане на пари - 3% комисионна
Видове сайтове и промоции, от които не се интересуваме:
- PPC директнo таргетиранe
- използване на брандиране в PPC (дори не за изготвяне на отчети)
- изпращане по имейл само след одобрение
- трафик от директно пренасочени домейни
- нови каталозни сайтове, изградени на XML без персонализирано съдържание